توزيع فراخوان پژوهش در بين کانون هاي مساجد یزد

یزدفردا "مسئول کانون مساجد یزد،از توزيع فراخوان پژوهش در بين کانون هاي اين استان خبر داد.

علی حکیمیان گفت: آيين نامه و دستورالعمل سومين فراخوان پژوهش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در بين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد یزد توزيع شد.
وي بالا رفتن دانش مبتني بر پژوهش در اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري، تقويت شيوه هاي پژوهش در حين فعاليت هسته هاي پژوهش، تقويت رفتار پژوهشي در ميان اعضا در قالب تشکيل هسته هاي پژوهش، پرورش روحيه پژوهشگري و توانايي نقد و تحليل پديده ها در مخاطبان و حساس کردن فضاي فرهنگي جامعه و جلب مشارکت اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را از جمله اهداف سومين فراخوان پژوهش عنوان کرد..
وی گفت: در سومين فراخوان پژوهش بخش ويزه اي با موضوع راه کارهاي ترويج فرهنگ بهينه سازي مصرف و مبارزه با مصرف گرايي در نظر گرفته شده که هسته هاي پژوهشي مي توانند علاوه بر ارايه آثار در محورهاي اعلام شده در بخش ويزه نيز آثار خود را ارايه دهند.
وي به شرايط شرکت کنندگان و هسته هاي پژوهشي اشاره کرد و اظهار داشت: جهت تثبيت و هويت يابي هسته هاي پژوهشي در سال جاري فقط آثاري پذيرفته مي شوند که در قالب هسته هاي پژوهشي با حداقل سه نفر، توليد و مشخصات دقيق اعضاي هسته به طور کامل ارسال شده باشد، شرکت کنندگان مي باست از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور مي باشد و آثار دو گروه سني 14 تا 19 سال به بالا ارزيابي مي شود.
مسئول دبيرخانه هيئت نظارت بر کانون هاي فرهنگي هنري مساجدیزد در پايان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال اوليه آثار به اداه پژوهش ستاد عالي تا تاريخ 30 بهمن 88 مي باشد و آثار برگزيده از اداه پژوهش به مراکز استان ها جهت تکميل و ارايه در نمايشگا ههاي استاني تا 20 اسفند ارسال مي شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا